Comhem borde strunta i sociala medier – men kan du det?

Jag fick precis en debattartikel publicerad på Dagens Media där jag debatterar Comhems sociala mediestrategi. Nedan ett citat ur texten, men självklart ska du läsa texten i sin helhet. Självklart vore det kul att höra vad du tycker också, kommentera gärna nedan.

Att skapa en bild av ett lyssnande företag, när kundtjänsten fortsätter att driva kunderna till vansinne är som att sätta läppstift på en gris.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: